Saturday, May 8, 2010

Nama-nama Yang Menarik =)

Zaman sekarang ni dah banyak sangat muncul nama-nama moden... Nama yang panjang berjela-jela pun ada... Sampai tak muat satu IC... Kreatif betul orang-orang sekarang ni kan??? (Siapa setuju angkat kening... hahaha)


Okey, sekarang ni aku bukannye nak cakap nama sape paling panjang... Aku nak kongsi nama-nama yang aku rase menarik untuk seorang lelaki dan perempuan... Pemilihan ni aku buat berdasarkan kretiria-kretiria yang aku pilih...


Kat sini aku nak senaraikan TOP 5 NAMA LELAKI YANG PALING MENARIK:-

1. Yusuf (Nabi Yusuf merupakan nabi yang paling handsome...)
2. Adam (Nabi Adam adalah jejaka pertama yang ada di bumi)
3. Faiz (aku rasa ramai orang yang nama Faiz ni mukanya sedap mata memandang)
4. Amir (oleh kerana nama aku Amira, so aku agak tertarik bila dengar orang nama
Amir... hahaha)
5. Daniel (sebab ni adalah satu-satunya nama yang ala-ala Inggeris sikit la...)


Kat sini pulak aku senaraikan TOP 5 NAMA PEREMPUAN YANG MENARIK:-

1. Raudhah (nama yang ala-ala arab dan sedap didengar)
2. Sumayyah (Sumayyah merupakan idola aku)
3. Hidayah (nama ni sangat menarik)
4. Safwa (aku akan bayangkan orang yang bernama Safwa ni sangat cantik)
5. Humayra (nama yang menrik perhatian aku)


Tu je la wat masa sekarang ni... Kalau korang rasa nama korang menarik dan nak dikongsikan bersama, boleh la bagitau aku... Mungkin lepas ni aku akan dapat nama-nama yang lagi menarik... Sape tahu kan???

hablumminannas...

14 comments:

FatinSyahirah said...

suka nama adam ngn humaira.. :)

S.I.T.I said...

name safiyyah pon ok gak.. :)

bH said...

faiz tu maknanya berjaya kan?

yang daniel tu..orang inggeris yang pinjam..hehe

but sumayyah will remind me the epic=)

cart said...

fatinSyahirah:
nama 2 memang best..!

cart said...

siti: ok gak nama 2.. safiyyah~ sedap bunyinya..

cart said...

bH: yup, faiz 2 mknanye berjaya...

velasrizal said...

yg penting biarlah nama tu ada makna yg baik2...

Mi Segera Bukan Penyebab Kanser ?

Mr Kamikaze said...

Betul2 yg penting nama tue ada maksud yg baik...

cart said...

velasrizal & kamikaze:
yup, mmg betul tu... nama sedap2 tp xde maksud pun xgune...

Anonymous said...

nama kwn sye Safwa Humaira..n yes, dye mmg cantik :)

Anonymous said...

You really make it seem really easy with your presentation but I to find
this topic to be actually one thing that I
believe I'd never understand. It seems too complex and extremely huge for me. I am having a look ahead to your next post, I will try to get the hang of it!
My web site - Work from home

Anonymous said...

I every time spent my half an hour to read this blog's content everyday along with a mug of coffee.
Feel free to visit my blog ... slow computer

Anonymous said...

hye anonyous.. name awk bukan anonymous hacker kew? amira, kalau nama nur aqilah x sedap kew? ;)

Anonymous said...

Wow, fantastic weblog layout! How long have you been
blogging for? you make blogging look easy.
The overall look of your web site is great, as neatly as the content material!
Look at my page : samson tobacco