Sunday, April 13, 2014

Dear M


MALAS lawannya RAJIN.
Ubat MALAS?
Yes, kena RAJIN!

Macam mana nak RAJIN?
Jangan MALAS.







notakasihsayang : do everything with LOVE :)


Saturday, March 22, 2014

Wishlist baucer buku






Alhamdulillah. Setelah sekian lama menunggu.
Khabarmu berkunjung juga.
(BB1M)


Wishlist untuk baucer buku:-
1. Alat tulis dan kertas (nazak semuanya dah)
2. Mouse dan headphone (dah lama angan-angan ni. rasa kedekut nak keluar cash sendiri)
3. Buku-buku motivasi (yang ni aku sangat memerlukan sebab aku kurang motivasi)
4. Tafsir Al-Quran (sebenarnya aku takdetafsir hak milik sendiri pun. yang aku bawak ke hulu ke hilir ni pun hasil sumbangan orang. semoga Allah merahmati kamu)


Untuk setakat ni, tu je yang mampu aku senaraikan. Semoga cukup la dengan bajet RM250 tu. Ke dah bertambah nilainya? haha :)


Salam penuh mesra dan kasih sayang,