Friday, March 27, 2015

Kebenaran.



maaf kalau aku tak seperti yang kau mahu
maaf kalau aku tak mengerti apa yang kau cuba sampaikan


aku ini...

sebab kadang aku sendiri tak faham aku
jadi, maaf kalau aku tak faham kau.


maafkan aku sahabat.











Friday, February 27, 2015

Masa tu


Bismillah,

Assalamualaikum.








Masa tu,
takkan pernah nak tunggu.

Masa tu,
takde langsung belas kasihan.

Biar kau jatuh tersungkur sekalipun,
masa tu,
tak pernah nak peduli.

Tapi jangan pernah kau salahkan masa.
Sebab kau pun tak pernah nak hargai dia.
Kau lupa yang masa tu hidup.

Bila kau leka,
kau lalai,
dan masa tu lah,
kau menyesal tak sudah,
sebab masa tu dah tinggal sikit je lagi.



It's Jum'ah! Al-Kahfi se-round jom. :D