Thursday, January 11, 2018

Tamak.

Tamak. Ya, mungkin aku tamak. Taknak kongsi perhatian kawan dengan orang lain. Aku adalah jenis orang yang susah nak rapat dengan orang. Tapi once aku dah rapat, aku akan betul betul ke mana sahaja dengan orang tersebut. Bukan bermaksud aku psyko okay.

Maksud aku sebagai rapat adalah, aku akan bergantung harap dengan dia, keluar outing sama, boleh berborak apa sahaja and so on. Dan sebab tu, aku tak ramai kawan rapat. Sebab aku tak pandai nak berborak. Aku bukan peramah macam kau orang yang boleh berborak pasal apa je topik.

Kepada sahabat aku dunia akhirat, yang sentiasa ada dengan aku masa aku sedih, masa aku susah, dan yang paling faham aku. Aku sangatsangat hargai. Sampai syurga. Semoga kau sentiada di bawah lindungan-Nya. InshaAllah.

You know who you are (' ',)

Sincerely.

No comments: