Wednesday, January 22, 2014

Untuk Farah

Assalamualaikum...

"Oleh itu, maka (tetapkanlah kepercayaanmu) bahawa sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan. Sesungguhnya tiap-tiap kesukaran disertai kemudahan."

al-Inshirah : 5-6

Untuk sahabatku Farah,

Aku doakan semoga Pakcik Hassan akan baik-baik sahaja. Aku tau macam mana rasanya bila duduk jauh dari keluarga. Tak dapat balik bila ada ahli keluarga sakit. Perasaan membuak-buak nak balik bila exam dah nak dekat. Walaupun aku duduk dalam Malaysia ni je (tak keluar pun), tapi memang menguji jugak kadang-kadang. Lagi-lagi bila tengok kawan serumah balik tiap-tiap minggu. Hati tu Allah je yang tau. Apatah lagi kau yang jauh nun di sana. Semoga tabah okay :)



notakaki : rasa macam tulis email pulak. jangan terharu okay ;) walaupun aku rasa nak nangis bila taip ni :P


3 comments:

Farah said...

Aaaaaaaaa, terima kasih sangat-sangat. Sungguh rasa nak nangis ni. Terharu sangat :')

uyun said...

hikhikhik >_<

conundrum said...

biase la bile berjauhan (y)